Filtrs

0

Nordic countries

European countries

Individuāla apkalpošana

Jautājumi un atbildes

Jautājumi un atbildes par Cellbes klubu

Kas ir Cellbes priekšrocību līmeņi?

Mūsu klientu klubs piedāvā personalizētas priekšrocības, bonusa kuponus un prioritāru piekļuvi mūsu atlaižu piedāvājumiem. Ja abonēsiet arī mūsu jaunumus, saņemsiet iedvesmojošu saturu, sniegsim jums ieteikumus par modes tendencēm un informēsim par ekskluzīviem piedāvājumiem. 


Kā varu kļūt par Cellbes kluba biedru?​

Jūs varat reģistrēties, noklikšķinot uz IENĀKT vai REĢISTRĒTIES mūsu vietnes lapas apakšā.


Kādas iespējas sniedz dalība klubā?

Mēs piedāvājam divus klientu kluba līmeņus – biedrs un plus biedrs –, un tie atkarīgi no tā, cik daudz jūs iepērkaties. 

Kā kluba biedrs vai plus biedrs jūs saņemsiet bonusa kuponu 2,50 EUR vērtībā par katriem nopelnītajiem 1000 punktiem, kā arī citas lieliskas priekšrocības, kuras noteikti nevēlēsieties palaist garām. Dalība ir pilnīgi bez maksas, un jūs to varat pārtraukt jebkurā laikā. 


Kādas priekšrocības es saņemu, ja esmu Cellbes biedrs?

Skatiet tabulu šajā lapā (saite atveras jaunā cilnē).


Kurš var kļūt par Cellbes klientu kluba biedru?

Lai kļūtu par dalībnieku, personai jābūt vismaz 18 gadus vecai vai arī jāsaņem vecāku/aizbildņu atļauja. Klubā var iestāties tikai privātpersonas, un katrā valstī ir atļauts tikai viens klienta konts. Jūsu konts ir personisks, un to nevar nodot nevienam citam. 


Kad un kā es saņemšu savu bonusa kuponu?

Sasniedzot 1000 punktus, saņemsiet bonusa kuponu 2,50 EUR apmērā (1 EUR = 10 punkti). Mūsu bonusa punkti par pirkumiem tiek piešķirti pēc 30 dienām, jo iespējama preču atgriešana. Sadaļā “Manas lapas” varat redzēt, vai jums ir pieejams bonusa kupons un cik punktu vēl nepieciešams līdz nākamajam.


Kā es varu izmantot savus personalizētos piedāvājumus un vērtības kuponus?

Lai varētu izmantot savus personalizētos piedāvājumus un vērtības kuponus, vispirms ir jāpiesakās savā lietotāja kontā. Lai pieteiktos, vispirms ievadiet savu e-pastu, tad paroli. Ja jums ir vērtības kupons vai cita personalizēta atlaide, jūs to atradīsiet sadaļā "Mani piedāvājumi". Jūsu kuponi vai citi personalizētie piedāvājumi tiek automātiski atrēķināti pasūtījuma noformēšanas laikā. 


Mans personalizētais piedāvājums vai vērtības kupons nav atrēķināts.

Protams, mēs saprotam, ka vēlaties izmantot visas savas priekšrocības. Var būt vairāki iemesli, kāpēc atlaide nav piemērota. Vispirms iesakām jums pārbaudīt, vai esat pieteicies/reģistrējies savā kontā. Ja esat pieteicies, jūsu kuponi vai citi personalizētie piedāvājumi tiek automātiski atrēķināti pasūtījuma noformēšanas laikā. Dažus piedāvājumus vai atlaides nevar izmantot kopā. Iesakām pārbaudīt to piedāvājumu nosacījumus, kurus vēlaties izmantot. Ja esat pārbaudījis iepriekš minēto un jūsu personalizētais piedāvājums vai vērtības kupons nav atrēķināts, varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs noteikti jums palīdzēsim. 


Es aizmirsu pieteikties, kad veicu pasūtījumu, vai jūs varat pēc tam reģistrēt manu pirkumu?

Ja ievadījāt tādu pašu vārdu un e-pasta adresi kā reģistrējoties, jūsu pirkums drīzumā automātiski tiks pārsūtīts uz sadaļu "Mani pasūtījumi". Ja ievadījāt citu vārdu vai e-pasta adresi, mēs diemžēl nevarēsim pārreģistrēt jūsu pirkumu.


Kas notiek ar manu vērtības vai bonusa kuponu gadījumā, ja atdodu preci atpakaļ?

Jūsu vērtības vai bonusa kupona summa tiks sadalīta starp visām jūsu pasūtījuma precēm, nevis atrēķināta no kopējās summas. Tas nozīmē, ka, atdodot vienu vai vairākas preces, jūs saņemsiet atmaksu par summu, ko samaksājāt par katru atsevišķu preci. Ja atdodat visas preces vai daļu no tām, vērtības vai bonusa kupons netiek atjaunots vai izmantots citām esošā pirkuma precēm, bet tiek uzskatīts par izlietotu.


Vai mana vērtības vai bonusa kupona derīguma termiņš var beigties?

Jā, jūsu vērtības kupons ir derīgs 12 mēnešus no tā izsniegšanas datuma, bet bonusa kuponi ir derīgi 3 mēnešus no izsniegšanas datuma. Visu savu esošo vērtības un bonusu kuponu un personalizēto piedāvājumu derīguma datumus atradīsiet sadaļā "Manas lapas".


Kur es varu redzēt savus pirkumus un kad es sasniegšu nākamo dalības līmeni?

Kā biedrs jūs varat pārskatīt visus savus pirkumus sadaļā “Mani pasūtījumi”, bet sadaļā “Manas lapas” redzēt, cik punktu vēl jānopelna, lai pārietu nākamajā līmenī. 


Vai es varu atgriezties biedra līmenī no plus biedra līmeņa?

Pirkumu summa tiek uzkrāta 12 mēnešus pēc katra darījuma datuma, pēc tam šī summa tiek dzēsta. Piemēram, ja 01.01.2023 veicāt pirkumu par 59 EUR, tad šie 59 EUR būs derīgi aprēķiniem līdz 01.01.2024. Tad jūsu lojalitātes līmenis tiks noteikts, balstoties uz iepirkumu summu pēdējo 12 mēnešu laikā.


Kā es varu pārtraukt dalību Cellbes klubā?

Skumji dzirdēt, ka vēlaties aiziet, bet jūs vienmēr esat laipni gaidīti atpakaļ. Lai pārtrauktu savu dalību, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu (saite atveras jaunā cilnē) Ņemiet vērā, ka bez konta piekļuve sadaļai “Manas lapas” nebūs iespējama. 


Kāda ir atšķirība starp vērtības kuponu un bonusa kuponu?

Vērtības kupons tiek uzskatīts par personalizēto piedāvājumu – tas var būt, piemēram, apsveikums dzimšanas dienā vai kāda cita patīkama atlaide, ko esam jums piešķīruši kā mūsu klientam. Savus vērtības kuponus un citus personīgos piedāvājumus atradīsiet sadaļā “Mani piedāvājumi” jūsu konta sadaļā “Manas lapas”. Bonusu kupons tiek piešķirts par katriem 1000 iegūtajiem punktiem. Ņemiet vērā, ka bonusa punkti, kas tiek saņemti par pirkumiem, tiek aktivizēti pēc 30 dienām. Sadaļā “Manas lapas” varat pārbaudīt, vai jums ir pieejams aktīvs bonuss un cik daudz punktu vēl jāsakrāj līdz nākamajam. Mūsu bonusa kuponi ir derīgi 3 mēnešus. Jūs pats izvēlaties, kad izmantot savu bonusa kuponu, aktivizējot to kasē pirms pirkuma pabeigšanas. 


Kas ir neapstrādātie punkti?

Kad veicat pirkumu vietnē cellbes.lv, pirkums tiek reģistrēts uzreiz, taču jūsu punkti uz 30 dienām tiek atzīmēti kā neapstrādāti, gadījumam, ja vēlētos kaut ko no pasūtījuma atsūtīt atpakaļ. Pēc 30 dienām šie punkti tiek ieskaitīti jūsu kontā un aktivizēti. 


Vai saņemšu paziņojumu, kad man ir pieejams jauns bonuss?

Jā, savu aktuālo bonusu varat apskatīt sadaļā “Manas lapas”, un mēs arī nosūtīsim ziņojumu uz jūsu norādīto e-pasta adresi. 


Kas notiek, ja izmantoju bonusa kuponu vai vērtības kuponu un pēc tam atdodu preci?

Tādā gadījumā jūsu bonusa vai vērtības čeks tiek uzskatīts par izlietotu un netiek atmaksāts. 

Uzticama piegāde
Droša norēķināšanās
Tiesības atdot atpakaļ preces 14 dienu laikā

Pērciet modes preces un apģērbus tiešsaistē Cellbes vietnē

Droša iepirkšanās

Par Cellbes

Individuāla apkalpošana

Sekojiet līdzi aktualitātēm

Abonējiet mūsu jaunumu vēstuli par jaunāko produktu laišanu tirdzniecībā, piedāvājumiem un ziņām.

Sekojiet mums

  • Mēs veicam piegādi tikai uz Latvijas adresi.
  • Maksa par piegādi no 4,49 eur. Pasūtījuma minimālā vērtība 20 €.
  • Tiesības preci atgriezt 14 dienu laikā.