- Sākums
- Klientu serviss
- Informācija pircējam
- Atgriešana un pretenzijas
Nepieciešama palīdzība?
Atgriešana un pretenzijas
Jums ir tiesības atgriezt preces 14 dienu laikā no piegādes datuma. Atgrieziet preci nemainītā stāvoklī, vēlams oriģinālajā iepakojumā. Atgrieziet visas daļas, pat ja tās ir bojātas. Pievienojiet atgriešanas veidlapu un vienmēr norādiet atgriešanas iemeslu.
Jums nepieciešams reģistrēt atgriešanu? Noklikšķiniet ŠEIT.
Jūs esat atbildīgs par atgrieztajām precēm un to nosūtīšanu, tāpēc lūdzam nodot atgriežamo sūtījumu savam pasta operatoram un vienmēr saglabāt atgriešanas kvīti.
Ja atgriežat daļu pasūtījuma, piegādes maksa netiks atmaksāta, jo tā nav atkarīga no pasūtīto preču skaita.
Ja gribat veikt apmaiņu, jums jāatgriež preces un jāveic jauns pasūtījums mūsu mājaslapā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu. Nerakstiet jaunu pasūtījumu un nemainiet izmēru atgriešanas veidlapā.
Ja pasūtījumu saņēmāt Omniva pakomātā: Izmantojiet atgriešanas kodu, ko saņēmāt īsziņā no piegādātāja. Dodieties uz pakomātu, izvēlieties funkciju “Atgriešana”, ievadiet atgriešanas kodu un ielieciet sūtījumu skapītī.
Ja pasūtījumu saņēmāt pasta nodaļā: Dodieties uz pastu un nosūtiet preces atpakaļ. Saņēmējs: Cellbes AB, a/k 73, Olaine, LV-2114. Saglabājiet atgriešanas kvīti, līdz saņemat no mums atgriešanas apstiprinājumu un naudas atmaksu.
Mēs jūs informēsim pa e-pastu, kad būsim apstrādājuši jūsu atgriezto sūtījumu. Tas aizņem aptuveni 14 dienas no atgriešanas brīža.